Jom Support Kempen Says Malaysia


~Jom Support Says Malaysia~

Sunday, December 26, 2010

AFF SUZUKI CUP

       MALAYSIA  3 - 0  INDONESIA                    

Salam semua...zack nk ucapkn terima kasih kpada pemain bola sepak malaysia dpat brmain bersungguh-sungguh dlm prlawanan bola sepak iaitu MALAYSIA VS INDONESIA pd mlm ini........zack brasa trhibur mnyaksikn prlawanan trsbut....malaysia punya gol sngat mnarik sekali sehingga indonesia 0.....hihihihihi......dan yg paling mnrik ada tdak kpuasan hti,brpunca dri lazer yg mnyebabkn brhenti 5minit...selepas smbung dri 5minit itu malaysia trus naik dgn laju...sehingga mendapat 3 jaringan yg sgat stedy.....hahahah...zack ada baca satu blog nie brkenaan dgn MALAYSIA VS INDONESIA ramalan haiwannye iaitu POUL sgat brkesan tekaannye....hihihihih POUL itu trdapat kt BLOG sedara kite nie nama nye RIMAUSAKTI......http://rimausakti.blogspot.com.......clik la blog nie klo nk tahu cerita tntang TEKAAN PAUL YG HEBAT.....hihihhihihihi......
                  HIDUP BOLA SEPAK MALAYSIA
                                                

9 comments:

AIMAN said...

malaysia hebat!

Zack said...

btol bro malaysia sgat HEBAT...hihihihih

shida saje said...

malaysia hebat..menang dgn gah nyew!!

Farah Hanim said...

okay, samesame. okay tak farah main tadi ? xP
*bile mase pulak farah main ?* tapi pape pun m'sia the best la. hoho. tak siasia farah jerit depan tv xD

Ain Zulaikha said...

tu lah, malaysia tak buat salah apa2 pun pasal laser tu.. entah2 itu orang indon tak gi duduk kat tmpat penyokong Malaysia.. ngiahahahha

hans said...

indon memang kecoh
tak habis2 nak fitnah malaysia
tak tahan mereka nak menipu tapi xpandai
hahahaha

P/S : 5 Perkara Yang Aku Tak Suka Bila Terperangkap Gara - Gara Kesesakan Jalan Raya

burnkelana said...

Fanatik tak kena tempat..

aNnE said...

anne sayang malaysia..hehe

Zack said...

oooooooo igat kn syg zack tdi.....hihihihihuhuhuhuhuhuh:-)